lørdag 22. januar 2011

Åy-åy-åyåyåyåyåy!

Nå er det bare ei lita uke igjen til vi er på tur til Afrika. På denne tiden er vi i Amsterdam og venter på avgang til Nairobi.
Jentene møttes på Grønn Pepper i Trondheim på torsdag og spiste god mexicansk mat. Det var koselig å treffes og bli litt bedre kjent. Nå får vi tre måneder til å gjøre resten på.

Jeg begynner å kjenne at vi reiser snart. Har startet å pakke til Kilimanjaro, som Ida og jeg har bestemt oss for å gjøre et forsøk på. Vi har ikke bestilt enda, siden vi må avtale med praksisplassen om når det passer best. Ser for oss at det blir februarish, på grunn av regntiden som kommer i mars/april. Ene delen av senga til Åshild er så og si fylt med turklær. Jeg forstår ikke hvorfor det er så mye lettere å pakke til den delen av turen, enn alt det andre.

Det ser jaggu ut som det er regntid i Trøndelag for tida i allefall. Og da forsvinner snøen.. og jeg får ikke gått så mye mer på ski før jeg drar. Men jeg sysselsetter meg med andre ting, deriblant pakking, så tida går likevel. Burde satt meg inn i funksjonene til kameraet, for å få best mulig bilder fra turen, men noe må jeg gjøre på flyet. Sudoku er heller ikke dummen...
God helg!

2 kommentarer:

  1. hehe. blir den store pakkedagen i morra for min del tenker jeg! har fortsatt en del småteri å kjøpe inn da.....sykt at det er under ei uke igjen til vi drar!!!!!!!!!!!11

    SvarSlett
  2. Rart ja! Nå er det ei uke til vi har landet i Dar es Salaam! Når jeg ser ut vinduet så er det helt greit, sånn værmessig..

    SvarSlett